• General Search
  • Companies
  • Events
  • Blogs
processing

SPG-Sudoeste

Um Sistema Participativo de Garantia é umha rede de pessoas que tenhem umha visom comum sobre a maneira correta de fazer as cousas, e se ajudam mutuamente a melhorar nas suas práticas. O SPG é um movimento, um caminho aberto polo que transitamos. Ao contrário que os sistemas de certificaçom “de terceira parte”, nos que umha entidade exterior vigila o cumprimento de certos requerimentos para o uso de umha palavra (“ecológico”, “orgánico”, “biológico”, etc.) ou a concessom de um selo, nos Sistemas Participativos é a comunidade completa que se apoia e supervisa a si mesma: produtoras, consumidoras e pequenas comerciantes participamos da definiçom das técnicas que nos parecem desejáveis e as que nos parecem inadmissíveis, e visitamo-nos umhas às outras para verificar que os membros do grupo som fieis a esses critérios. O SPG é umha comunidade aberta Nom somos um “serviço a profissionais” nem umha etiqueta, senom um grande grupo que trata de atingir toda a cadeia da alimentaçom. Por isso o potencial do SPG vai mui além da garantia de boas práticas que oferece: podemos criar ferramentas coletivas mui variadas para os membros, e já estamos avançando nas primeiras.

Profile Description

Um Sistema Participativo de Garantia é umha rede de pessoas que tenhem umha visom comum sobre a maneira correta de fazer as cousas, e se ajudam mutuamente a melhorar nas suas práticas.

O SPG é um movimento, um caminho aberto polo que transitamos.

Ao contrário que os sistemas de certificaçom “de terceira parte”, nos que umha entidade exterior vigila o cumprimento de certos requerimentos para o uso de umha palavra (“ecológico”, “orgánico”, “biológico”, etc.) ou a concessom de um selo, nos Sistemas Participativos é a comunidade completa que se apoia e supervisa a si mesma: produtoras, consumidoras e pequenas comerciantes participamos da definiçom das técnicas que nos parecem desejáveis e as que nos parecem inadmissíveis, e visitamo-nos umhas às outras para verificar que os membros do grupo som fieis a esses critérios.

O SPG é umha comunidade aberta

Nom somos um “serviço a profissionais” nem umha etiqueta, senom um grande grupo que trata de atingir toda a cadeia da alimentaçom. Por isso o potencial do SPG vai mui além da garantia de boas práticas que oferece: podemos criar ferramentas coletivas mui variadas para os membros, e já estamos avançando nas primeiras.

Leave a Comment